خروس تخم گذار !‌

آخی . تو رو خدا نگاه کنید . انقدر زندگی سخت شده که دیگه خروسا هم تخم میذارن . chicken

اینجوری که داره پیش میره تا چند وقت دیگه آدما هم تخم میذارن .

خدا عاقبت ما رو به خیر کنه !‌ praying 

" خروسی در منطقه طلا‌رسر کتالم رامسر در استان مازندران تخم می‌گذارد

 این خروس از اسفند پارسال شروع به تخم گذاری کرد و اکنون از تخم های این خروس چند قطعه جوجه نیز به دنیا آمده است .

این خروس یکساله بامداد هر روز وبعد از تخم گذاری نیز مثل مرغهاقد قد می کند.

دکتر حلا‌جیان دامپزشک گفت: این خروس از نظر ژنتیک هورمونی داخلی بدن شبیه مرغ تخم گذار اما از نظر صفات ثانویه جنسی به علت اختلا‌لا‌ت هورمونی شبیه خروس است که جز موارد نادر است . "

http://www.iribnews.ir/Default.aspx?Page=ScienceContent&news_num=28022

بلاگ اسکای جون تولدت مبارک .

امروز تولد بلاگ اسکایه . امروز ۳ سالش تموم میشه و میره تو ۴ سال .

پس همه دست applause applauseapplause  تولد   تولد    تولدت مبارک       بدو شمعها رو فوت کن که صد سال زنده باشی  party

خداییش که بلاگ توپیه . از بقیه بلاگ ها هم بیتره بیتره . فداشم بشم الهی .

بلاگ اسکای جون دوست داریم . ایشالا صد ساله بشی جیگر  ! happy

اظهار وجود مختصر

من هنوز زنده ام big grin

سیزده به در

یک ..   دو .. سه ................. آخیش سیزده big grin

اینم سیزده به در ما . چه سیزده به در خوبی بود ! laughing

چیه بابا ؟ ‌قولنجمو شکستم . منفی ....

کسوف

کسوف

امروز خورشید گرفت !

خورشید گرفتگی هم از اون پدیده های جالبه . هم خودش ، هم حرف و حدیث هاش .

یه اتفاق می افته ، هر کی برا خودش یه جور تفسیر می کنه .

منم سعی کردم هر چی فسفر تو این مغزمه بسوزنمwinking و این حرف و حدیثا رو از دیدگاه آدمای مختلف براتون بنویسم . خلاصه نتیجه تراوشات ذهنم شد این . big grin

 

از دیدگاه  منجمین : nerd پدیده کسوف ، بر اثر قرار گرفتن ماه بین خورشید و زمین اتفاق می افته که باعث میشه سایه ماه به مدت زمان مشخصی بر روی زمین بیافته و در نتیجه زمین در تاریکی فرو میره . پدیده خورشید گرفتگی به سه نوع کامل ، جزئی و حلقوی تقسیم بندی میشود .

 

از دیدگاه  افراد مذهبی :angel خورشید گرفتگی که در زبان عربی به آن کسوف اطلاق می گردد آنست که بر اثر اراده و مشیت الهی حالتی اتفاق می افتد که قمر مابین شمس و ارض واقع شده و نتیجتاً سایه ای بر روی ارض خواهد افتاد . این امر یکی از آیات الهی است و تذکری برای بشر . در هنگام کسوف بر تمام افراد مکلف نماز آیات واجب خواهد شد ، و در صورتی که  در حین کسوف ادا نشود ، قضای آن بر مکلف واجب خواهد شد.

 

از دیدگاه افراد سیاسی :waiting این پدیده یک بار هم در زمان روی کار اومدن دولت بوش و مذاکراتش با لابی صهیونسیت اتفاق افتاده بود . این مسئله هم که چرا تو ترکیه  خورشید کامل گرفته و در بقیه کشورها به طور جزئی گرفته شده هم مربوط میشه به دیدار اخیر رئیس جمهور ترکیه با رایس که به طور پنهانی و پشت درهای بسته صورت گرفت . به هر حال تمام این کارها برای اینه که پرونده ایران به شورای امنیت ارجاع داده بشه تا ایران نتونه به فناوری هسته ای دست پیدا کنه .

 

 

از دیدگاه اقتصاد دانها : money eyes این پدیده میتونه رو اقتصاد مملکت تاثیر منفی داشته باشه . شما حساب کنید هر کسی فقط پنج دقیقه وقتشو بذاره برای تماشای این پدیده . چه نیروی کاری از دست میره . از طرفی تو همین پنج دقیقه به علت تاریکی هوا مردم مجبورند چراغ خونه ها رو روشن کنن . خوب اینا همش هزینه است .

 

از دیدگاه معلم ها : thinking برای هفته دیگه همتون میرید درباره کسوف تحقیق میکنید . حداقل پنج صفحه باشه . خوش خط بنویسید . تو کاغذ A4 هم مینویسید . هر کی هم تا هفته دیگه نیاره سه نمره از امتحانش کم می کنم.

 

از دیدگاه بچه مدرسه ایها : party آخ جووون . فردا مدرسه ها تعطیله ... جونمی جووون .

 

از دیدگاه نیروی اتظامی : cowboy در ساعت 2:42 ظهر امروز طی عملیات مسلحانه ای خورشید به سرقت رفت که با تلاش مستمر و پیگیری مامورین نیروی انتظامی خوشبختانه در کمتر از 3 ساعت خورشید بازپس گرفته و به محل اولیه خود عودت داده شد .

 

از دیدگاه خرافاتی ها : alien یه اژدهای بزرگ جلوی خورشید رو گرفته . و قتی آدمها زیاد گناه کنن و فساد زمین رو بگیره خدا قهرش میگیره و یه چنین عذابی نازل می کنه . بهترین کار اینکه  یه طبل برگ بیاریم و سر و صدا راه بندازیم تا اژدها بترسه و بره وگرنه تا آخر عمر همه جا تاریک می مونه ...

 

از دیدگاه آدمای خسته از زمونه : broken heartدیگه خورشید هم از دست این مردم خسته شده . دیگه خورشید هم دوست نداره دو رنگی مردم این زمونه رو ببینه . دوست داره پشت پرده ماه پنهون بشه و حتی برای چند لحظه هم که شده از این مردم دور باشه .

 

از دیدگاه عاشقا : love struck بالاخره خورشید و ماه  بهم دیگه رسیدن . بعد از سالها فراق و دوری . وای که چه لحظه رماتیک و عاشقانه ای . خدا می دونه تو اون لحظه در گوش هم چی میگن و برای هم چه آرزویی میکنن .

 

از دیدگاه دلال ها : money eyes عینک خورشید گرفتگی رسید . بدو بدو ... بدو حراجش کردم . عینک مخصوص خورشیدگرفتگی سه تا بخر یدونه مجانی ...

 

از دیدگاه اراذل و اوباش :feeling beat up بچه ها امروز خورشید میگیره هم جا تاریکه . جون داداش همه بریزید بیرون . میخوایم شیشه مغازه ها رو بیاریم پایین . آخه تاریکه . هیشکی نمیفهمه تو بمیری .

 

از دیدگاه غرغروها : not talking ای بابا ، اینم شد مملکت . کجا خارج اینجوریه ؟ چطور تو آمریکا خورشید نگرفته اینجا گرفته . بابا بذارید مردم به کار و زندگیشون برسن دیگه . هی هر روز هر روز خورشید گرفت ماه گرفت . این مسخره بازیها چیه ...

 

از دیدگاه شبکه های خارجی :shame on you آی مردم . چه نشستید که خورشید رو هم دارن ازتون میگیرن . اینا شایسته حکومت به شما نیستند . قیام کنید . بریزید تو خیابونا . شورش کنید .

 

از دیدگاه کارمندهای از زیرکار دررو  : wave - New! قربان خسته نباشید . با اجازه ، هوا دیگه تاریک شده بنده رفع زحمت کنم . اگر مایلید که بمونم باید دو روز کاری برام حساب کنید .

 

از دیدگاه آدم های بدبین :frustrated همش زیر سر این آخوناست . میخوان اینکارا رو کنن مردم نماز بخونن . اصلا تقصیر این رفسنجانیه . اینا این کارا رو میکنن که سر مردم رو گرم کنن و خودشون به مردم حکومت کنن و پول مردم رو بالا بکشن .

 

از دیدگاه آدمای شاکی : angry کره خر باز زدی لامپو شکستی خونه تاریک شد ؟ صد دفعه بهت نگفتم تو خونه جای توپ بازی نیست . بزنم با همین کمربند سیاه و کبودت کنم ؟

 

از دیدگاه عزیزان ساکن در شمال غرب کشور : clown اصگر ! فچر کنم شب شده هااااا . آره ممد . امروز چه زود شب شد . من هنوز ناهار نخوردم . اصلا ناهار رو ولش کن . بریم بجیریم بخوابیم .

 

از دیدگاه داداش یاسر : happy ای ول . سوژه برای آپلود کردن وبلاگ پیدا شد .

 

شما جز کدوم دسته اید ؟ تو نظرات منتظرتونم . winking

عید نوروز

نوروزتان پیروز

 love struck عید باستانی نوروز بر همه ایرانیان مبارکباد . love struck

 

امیدوارم سال جدید رو با هفت سینی از سلامت ، سربلندی ، سرور ، سرسبزی ، سعادت و سر خوشی آغاز کنید .

اِ . اینا که شدن شش تا !

سین هفتم هم .......

سین هفتم هم  سر زدن به وبلاگ داداش یاسر ! winking

سال خوبی داشته باشید . پر از گلهای سفید و صورتی . rose