گدایی وسط خیابون ؟؟!؟!؟

 

                                

بعد از اجرای طرح جمع آوری متکدیان از چهارراهها و کنار خیابونها ، گداها دیگه سر چهارراهها و کنار خیابونها نمی شینن .

می شینن وسط خیابون . اونم تو لاین سبقت ! hypnotized

 

دیروز داشتم تو خیابون راه می رفتم که یه یهو  یه صدای جیغ ترمز شنیدیم . ( قیژژژژژژژژژژژژژژ ) یه نگاه به خیابون انداختم ، دیدم یه نفر وسط خیابونه ، اون هم تو لاین سبقت . اول فکر کردم تصادف کرده و افتاده زمین . یه خورده نگاش کردم دیدم نه . سالمه ، هیچیش نشده . هیچ مشکلی هم نداره .

بعد گفتم شاید قلبش درد گرفته ، از حال رفته ، پاش پیچ خورده ... خلاصه یه مشکلی داره که نشسته وسط خیابون .  رفتم که کمکش کنم .

رفتم نزدیک . دیدم نشسته و زانوهاش رو بغل کرده . چشمهاشم با دستاش گرفته . بهش گفتم  " چی شده ؟ چرا اینجا نشستی ؟ پات پیچ خورده ؟ بذار کمکت کنم بلند شی . " یه نگاه بهم کرد ، دوباره سرش رو  انداخت پایین و چشماشو گرفت .

داشتم شاخ در می اوردم .surprise اصلا نمی فهمیدم برای چی اینکارو می کنه . هر لحظه ممکن بود ماشین بزنه بهش و لهش کنه ولی همینجوری نشسته بود وسط خیابون و چشماش رو گرفته بود .

یه بار دیگه بهش گفتم " پاشو برو کنار . ماشین می زنه بهتا ... . " ولی انگار نه انگار .

دیگه عصبانیم کرد . بهش گفتم " آخه چی شده ؟ چرا نشستی اینجا ؟ آخه چه مرگته ؟ اصلا خودت جهنم . یه راننده می زنه بهت ، اون بدبخت میشه . "

 

یه نگاه بهم کرد و یه چیزی گفت که این دفعه واقعا شاخ دراوردم . surprise

 

بهم گفت : " من 200 تومان پول میخوام . هیچکی بهم نمیده . یه نفر 200 تومان بهم بده ، من از اینجا بلند میشم . "

این دیگه واقعا شاهکار بود !

یعنی به خاطر 200 تومان ؟!؟!؟؟!؟! فقط برای 200 تومان آدم جونشو به خطر میندازه ؟ برای 200 تومان میشینه وسط خیابون ؟ برای 200 تومان خودش رو به کشتن می ده ؟ confused

باور کنید اگه فقط 2دقیقه دیگه اونجا می نشست ، باید مغزش رو با کاردک از وسط خیابون جمع می کردند .

 

خلاصه همینطور که شاخهای من داشت رشد میکرد و بلند و بلندتر مشید یه نفر اومد یه 200 تومنی داد بهش . اونم از وسط خیابون بلند شد و رفت .

 

ولی من هنوز تو توهمم . آخه آدم به خاطر 200 تومان اینجوری ... .

واقعا نمیدونم چی باید گفت... . confused

                                                        

 

نظرات 1 + ارسال نظر
آیدا سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:12 ق.ظ http://ayda16.blogsky.com

آره به خاطر همون ۲۰۰ تومنی که انقدر واسه منو تو بی ارزشه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد