اعزام نیروی کار به کره جنوبی ...

                 

یه نگاه به این عکس بندازید ... .

چیزی متوجه میشید یا نه ؟

اینم از اون گافای خوشگل توش داره . سوتی های ماندگار !

البته 2تا سه توشه ( جمعا میشه شش تا big grin ) . منظورم اینکه 2 تا اشتباه داره . ( این زیر دیپلم همون جمله قبلی بود . tongue )

 

اشتباه اولش خیلی تابلوه ( جوری که من با یه نگاه از رو تیر برق شکارش کردم .)

اون یکیش رو هم  اگه یه خورده فکر کنید می فهمید . thinking

 

تو نظرات منتظر جواباتون هستم .

نظرات 3 + ارسال نظر
روزبه جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:45 ب.ظ http://friends.blogsky.com

سون یانگ بونگ: بدین وسیله اینجانب سر کنسول کره جنوبی تغییر رسمی پرچم کشورم رو اعلام میکنم...
جالب بود

AMir JooN شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:56 ق.ظ

ایووووووووووووووووووووول خیلی باهال بووووود
لطفا منو اد کنید
واسم آپ شده وبلاگتونو سند کنید
با تشکر >>>>>>>>>> امیر جون
ID 4 ADD : AMir_JooN1366

هومن یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:50 ق.ظ http://aaftab.blogfa.com

تیر ماه ۱۳۸۵؟؟؟؟
والا نمیدونم همینجوری یه چیزی گفتم!!!

وبلاگتون خیلی جالب بود ...ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد