۲۲ بهمن

ووااااای چه 22 بهمنی بود امسال . من بعد از پنج شش سال بالاخره رفتم راهپیمایی . چه خبر بود . ملت ریخته بودن تو خیابونا . شعار میدادن ، داد و بیداد !

یه پیرمرده کنار من بود یه جوری داد می زد و شعار می داد که من همش نگران بودم این الان سکته کنه بیفته رو دستمون . همچین از اعماق وجود شعار می داد "انرژی هسته ای ، حق مسلم ماست " که اگه نماینده آژانش بین المللی انرژی اونجا بود درجا حق استفاده از انرژی هسته ای که هیچ ، حق داشتن سلاح هسته ای رو هم دو دستی به ایران تقدیم می کرد .

اون آْقاهه هم که بالای اتوبوس شعار می داد از شدت هیجان چند بار نزدیک بود از بالای اتوبوس بیفته پایین که خوشبختانه دوستاش کمکش کردن ، از سقوط نجات پیدا کرد .

ولی خداییش حق هم دارن . یعنی چی به مقدسات ما توهین می کنن ؟ خیلی بی منطقند . خیلی کار احمقانه اییه . واقعا شرم آوره .

یعنی چی مارو از فن آوری هسته ای می خوان محروم کنن ؟ اصلا چه حقی دارن که اینکارو بکنن ؟ بابا زورگویی و پررو بازی هم حدی داره .

با تمام علاقه ای که به آمریکا و مردمش دارم باید بگم که این دولت آمریکا و بوش و داردسته ی کثیفش ، حیوونای خیلی پلیدی هستن . روز به روز دارم بیشتر ازشون متنفر میشم .

خلاصه اینکه مشت بود که زده می شد به دهن استکبار جهانی ، چپ و راست .

ولی خدایی خیلی حال کردم . خوب حال این کشورهای پررو گرفته شد . دمه ملت ایران گرم . واقعا که کارتون خیلی درسته .

 بر خلاف بقیه روزها امروز خیلی خوشحال بودم که یک ایرانیم .

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد