نامه شانس

حتما شما هم از این برگه هایی که ادعا می کنن شانس شما هستند و اگه ازشون چند تا کپی بگیرید به بقیه بدید خوشبخت میشی و درغیر اینصورت بدبخت میشد رو دیدید .

البته جدیداً ورژن های جدیدشم اومده . این ایمیل رو به چند نفر سند کنید . این اس ام اس رو برای چند تا از دوستاتون فوروارد کنید . با پیشرفت تکنولوژی حماقت ها هم پیشرفت می کنه . به اینا میگن حماقت مدرن !

فکر می کنید این کارها از چه چیزی نشات میگیره ؟ آفرین . از حماقت مردم .

جالبه زیر یکی از این نامه ها نوشته شده بود : " به خدا قسم ، بعد از رسیدن این کپی به دستم ، مشکلاتم حل شد و درآمد روزانه ام چند برابر شد . " البته احتمالا کسی که این حرف رو زده شغلش کپی گرفتن بوده که درآمدش چند برابر شده !

متاسفانه خیلی از اینها خودشون رو به پیامبر و اماما و اینها هم وصل میکنن . مثلا بالای برگه یه جمله از پیامبر مینویسند یا داخل نامه مدام اسم امامها رو تکرار می کنن و مستقیم یا غیر مستقیم ذهن مردم رو همزمان به سمت مسائل دینی می کشونن .

راستی تا حالا فکر کردید این نامه ها که یه جورایی غیر مستقیم این اراجیفشون رو به عقیده و دین و فرهنگ مردم گره میزنن  کار دشمنای اسلام و این مملکت باشه ؟ آره عزیز من . تهاجم فرهنگی که فقط مو ژل زدن نیست . متاسفانه ما تو این مورد هم انقدر سطحی نگری کردیم که دشمن داره مثل موریانه آروم و با زیرکی تمام پایه های دین و فرهنگمونو میخوره و صداشم در نمی یاد و ما هنوز داریم داد میزنیم تهاجم فرهنگی یعنی جوونا مدل موهاشون مثل غربی ها باشه . اونا از این سطحی نگری ما نهایت استفاده رو می کنن و با سرعت هر چه بیشتر فرهنگ 2500 ساله ما رو مورد تاخت وتاز قرار میدن .

به هر حال یه سری ( با هر هدفی ) این چرت و پرت ها رو مینویسن ، یه سری شوت هم از همه جا بی خبر گسترشش میدن . بعد میگیم چرا میگن ایرانیا چیزن . خوب حق دارن دیگه . تا وقتی یه عده آدم کم عقل داریم بقیه هم باید به آتیش اونا بسوزن . البته تعداد این آدما متاسفانه کم هم نیست و همین عده نه چندان کم هستند که با حماقت خودشون اسم هر چی ایرانیه خراب کردن .

البته این وسط کار زیادی از دست من و شما بر نمی یاد . اونایی که باید به فکر باشن کسای دیگه ای هستند که ظاهرا کارای مهمتری دارن !!!

به هر حال ما هم تو حد خودمون می تونیم یه کارایی بکنیم . حداقلش اینه که دور و بریامون رو آگاه کنیم . کسایی که ناخواسته به این توطئه ها دامن میزنن رو متوجه اشتباهشون کنیم . بهشون بگیم که هدف از این چرت و پرت ها چیه . پشت این حرکت ها کیه . چه جوری دارن به حماقت متهممون میکنن.  

احتماا الان خیلی ها بگن ،  ای بابا اینم چه شلوغش میکنه . حالا دو تا دو نه کپی که این حرفها رو نداره . توطئه چیه ؟ خیانت دشمن چیه ؟ از بین رفتن فرهنگ کدومه . ولی به خدا با همین چیزای سادست که ما رو از عرش به فرش کشیدن و تا محومون نکنن بیخیال نمیشن .

اگه تو همین مسائل به ظاهر ساده هر کی فقط یه ذره احساس مسئولیت میکرد ما الان وضعمون این نبود که کشوری که یه زمانی بزرگترین قدرت و برترین فرهنگ جهان بوده الان تو کل دنیا به اسم عقب مونده و خرافاتی و هزارتا چیز بدتر از این شناخته بشه .

تو رو خدا یه کم به فکر باشید .

 

نظرات 6 + ارسال نظر
شکوه جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:07 ق.ظ http://www.agerin1.blogsky.com/

داداش یاسر موفق باشی .. وبلاگ پر محتوئاییه ..

دیوونه خودتی جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:33 ق.ظ http://divoonekhodeti.blogsky.com

هر وقت چیزی از خدا خواستی گفت باشه همون چیز رو بهت می ده
اگر گفت نه، یه چیز بهتری بهت می ده
اگر گفت صبر کن داره بهترین چیز رو برات تدارک می بینه
پس همیشه منتظر بهترینها باشید

سمیرا جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:08 ق.ظ http://www.artfv.com/movies/filmmaking/

سلام . تبریک به خاطر وبلاگ. مطالبت هم تا حالاش که جالب بود. شادباشی

خیلی ممنون سمیرا !‌
بازم به ما سر بزن . خوشحال میشم .
ایشالا ما هم یه روز به شما تبریک بگیم بابت ... D:

بهناز جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام وب لاگت خیلی جالبه مخصوصا موزیکش.....موفق باشی.راستی از ما دل گیری؟؟؟/

آره . خیلی ازت دل گیرم بهناز !

ا ی د ا شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:40 ق.ظ http://ayda16.blogsky.com

خوبه که میگی امیدوارم گوش شنوایی هم باشه!

حتما هست . یکیش خود شما

محمد یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:58 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد