گوگل تو هم ؟!؟!؟!؟

 گوگل تو هم ؟!؟!؟!

خاک بر سرم ! گوگل هم منحرف شد . اِ اِ اِ گوگل تو دیگه چرا ؟ تو که پسر خوبی بودی ...  

امان از دوست بد . من فکر کنم این سایتهای منحرف آدرسشونو تو گوگل اَد کردن گوگل هم منحرف کردن . وای وای وای ... ببینید عاقبت رفیق بد رو .

تازه روی تگ عکسش نوشته Torino 2006. آخه این کدوم بازی المپیکه ؟ پسر خوب نکن این کارارو ... . عاقبت نداره . حالا هی من بگم هی تو گوش نکن . پس فردا مخابرات ایران تو رو هم فیلتر میکنه هاااا  . حالا گوش نکن .

 

به قول شاعر :

پسر نوح با بدان بنشست ، خاندان نبوتش گم شد

هاپوی اصحاب کهف روزی چند ، پی نیکان گرفت و مردم شد

نظرات 1 + ارسال نظر
ا ی د ا سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:53 ب.ظ http://ayda16.blogsky.com

سلام .خوبی؟
من آپ کردم خیلی دوست دارم این پستم رو بخونی.
ممنون میشم ازت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد