جغرافیا

پست قبلیم که راجع به فیلترینگ بود رو که یادتونه ؟  confused

امروز تو همین مورد به یه نکته باحال برخوردم .

یه کار سرچ داشتم راجع به جغرافیا . رفتم تو گوگل که سرچ کنم . تایپ کردم "جغرافیا" و دکمه سرچ رو زدم . در کمال ناباوری صفحه فیلتر ظاهر شد . hypnotizedsurprise

وای ، کفم برید . گفتم شاید اشتباه نوشتم ، یه بار دیگه امتحان کنم ، یه بار دیگه سرچ کردم بازم همون صفحه اومد . دیگه داشتم شاخ درمی اوردم . خدایا دیگه جغرافیا رو برا چی فیلتر کردن ؟ surprise

یه کم فکر کردم بعد دوزاریم افتاد ، جریان چیه idea. وای که یه ربع داشتم میخندیدم . rolling on the floor

شما هم فکر کنید ، شاید متوجه بشید .

اگه فهمیدید معلوم بچه باهوشی هستید . nerd

نظرات 1 + ارسال نظر
someone دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:37 ق.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

نتایج کامل اسکار را همراه با عکس می تونی در وبلاگم ببینی . موفق باشی دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد